نگرانت میشم

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

نگرانت میشم

 

 

♫♫♫

 

دستشو میگیری نگرانت میشم

دستتو میگیره دور میشه میره

تورو از دست دادن تلخه نفس گیره

دستام یخ کردن تو سرم آتیشه

وقتی ازهم دورین نگرانت میشه

 

♫♫

 

هزار ساله که رفتی من هنوز پشت شیشم

موهاتو باد برده عطرش جامونده پیشم

حال و روزم خوب وخوش نیست بی تو نا آرومم

به یادت که میفتم نگرانت میشم

نگرانت میشم نازکی رنجوری

توی ظاهر اما یاغی و مغروری

 

♫♫

 

چشمات میخندن توی قاب چوبی

نگرانت هستم روبه راهی خوبی...

 

♫♫

 

هزار ساله که رفتی من هنوز پشت شیشم

موهاتو باد برده عطرش جامونده پیشم

حال و روزم خوب وخوش نیست بی تو نا آرومم

به یادت که میفتم نگرانت میشم

 

♫♫

 

بگو ای بار به دلش پا بندی

توی عکس تازت بازم میخندی

اون که پیشش هستی عشقم حالیشه؟

اگه باز عاشق شی نگرانت میشه...

هزار ساله که رفتی...

 

ابی

 



نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت18:41---4 فروردين 1392
سلام نمیدونم کجایی که نیستی اما ان شاءالله هرجا هستی شاد باشی و سرخوش سال نو مبارک سال خوبی داشته باشی

سارا
ساعت22:14---29 اسفند 1391
سلام مدتی سر نزدم به وبتون باز هم میگم مرسی مطالب عالی



یــــــاس
ساعت11:21---29 اسفند 1391
نرم نرمک می‌رسد اینک بهــــار

خوش به حال روزگــــار......

بهـارتان سبـز باد


پرنیان
ساعت22:20---28 اسفند 1391
بر سر سفره احساس اگر جایی بود/ سخن ساده تبریک مرا جا بدهید
سین هشتم سخن ساده ی تبریک من است/ جا سر سفره اگر نیست به دلها بدهید
سال نو مبارک!
سالی سرشار از خیر و برکت و سلامتی برایتان آرزو می کنم!


m.k
ساعت0:58---28 اسفند 1391
سلام مسعود عزیز
خوشحالم که خوبی
چه خوب شد که برگشتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:نگرانت میشم, ساعت توسط masoud |